tirsdag 4. oktober 2016

Biblioteket

I dag har vi ikke ville være inne. Så vi har tatt oss en tur ut. Vært en tur på Gulskogen sentret og en tur i byen.

 Nå har vi endt opp på biblioteket for en liten pause.  
I og med at jeg vet hun liker og bruke litt tid her på biblioteket så har jeg forsikret meg  :) 
og tatt med strikketøyet i fare for å ikke kjede meg .  


Begynte på skjerf, det er noe en ikke trenger mønster på. 

Utsikten fra sofakroken/stol kroken er helt fantastisk om en liker og se ut over vann, Noe jeg trives veldig godt med, da jeg finner det veldig beroligende . 


 Hadde Ypsilon brua på venstre siden og brygga rett fram , kan ikke annet en å kose seg da :) 



Før vi viste ordet av det hadde vi sitti her i 2 timer og kost oss. 
Fant ut at vi måtte finne det vi skulle låne og komme oss hjem over så vi fikk laget middag før det ble mørt og kvelden .  Kom oss ikke av gårde før kl 17.00 








#ypsilon  #biblioteket #drammen #høst