torsdag 9. januar 2014

Fana genser

Ja da har det vært litt lang pause på meg igjen, har gått litt rundt meg selv i det siste og da er det ikke lett og huske alt :)
er sikker på at hadde ikke hode sitti fast hadde jeg glemt det med.

Men en ting jeg har fått klart er å strikke fana genser til dattera mi.
Hun valgte selv fargene og det ble : Mørk rosa og mint grønn.
Garnet vi har brukt er fra Ice.
Dette er et utrolig godt garn og strikke med, mykt og godt.
Varmer godt gjør det og :)

Det er blitt dårlig med oppfølging på denne genseren da det har helt gått i glemme boka pga jul og nyttår.
 
Men den ble ferdig og det er det viktigste :)

 Her er jeg i gang med monteringen , syr to sømmer for opp klipp til ermene . En utfordring i seg selv når maskinen jobber som den selv vil.
Men det gikk bra denne gangen .

 Begge armen er nå dampet og på sydd, og tråer festet. Tok ikke lange tiden for den ble tatt i bruk :)



Så nå er det bare og hive seg på noe nytt :)