fredag 2. august 2013

Enkel topp

I dag har jeg ryddet litt i garn kurven min og har funnet masse garn av samme merke og nok til og lage både et og to plagg . Jeg fant og et halv ferdig prosjekt altså det vi kaller en ufo :) så ut til og skulle bli en genser men fant ikke noe oppskrift på den så da tok jeg opp det og, og der fikk jeg garn nok til et plagg og. så den garnet skal jeg hekle meg en tunika/kjole av , men det blir et annet innlegg :)

Det første garnet jeg fant hadde jeg 5/6 nøster av fargen Aske grå og det samme i lilla.
Så da fant jeg ut at det skal blir bursdags gave ut av det i aske grått :)
Det blir en helt enkel topp som kan brukes til litt forskjellige anledninger.
Den er så røff at den kan man fint ha en langermet genser under, topp eller singlet.
Den heldige eier får brukt den til det hun vil :)

Denne oppskriften har jeg hentet fra boken : Hekling i sommersol
Den er blitt min nye favoritt. og det er masse her inne som skal bli laget :)

Detter er bilde fra boken



så nå er den påbegynt og dette virker som kan bli fort ferdig for den består bare av dblst (dobbelt staver) 
Er jeg effektiv i dag så er den kanskje ferdig i løpet av dagen. 
Så jeg setter nå i gang og hekler litt , været er helt perfekt . lett overskyet og kjølig luft. PERFEKT dag for hekling. 

Fortsatt fin fredag en så lenge :) 








<a href="http://www.bloglovin.com/blog/9881047/?claim=d274qbh3682">Follow my blog with Bloglovin</a>