tirsdag 23. juli 2013

Turkis skjørt med viftemønster

Hei og hopp alle bloggere :) 



På lørdag begynte jeg og hekle på et skjørt fra Drops desig. Jeg satt ute på verandaen og koste meg i solnedgangen og heklet på skjørtet. 
Men etter som minuttene gikk så ble det og mørkere. 
Og det jeg ikke oppdaget da var at jeg hadde heklet etter str L
Og jeg skulle ha M . det er snakk om 20 maskerforskjell :( 
Så etter vi hadde vært på grilling på søndag så rettet jeg opp feilen og heklet videre. 
Var litt bittert og ta opp dette når jeg endelig hadde fått dreisen på nåla. men slik er det. 

I går mandag fikk jeg gjort en god del på skjørtet og det fikk jeg gode resultater av. :) 

I dag tirsdag har jeg heklet ferdig skjørtet og jeg ble KJEMPE fornøyd.
Jeg heklet det i str M , og det ble ennå litt stort rundt livet, men S hadde blitt for lite. Så jeg satte bare i en bukse strikk rundt. Ble så bra da .
Dette skjørtet skal jeg ha med meg til Stavern når vi reiser ned dit til helga :)

Her er resultatet:
Så med den turkise toppen jeg heklet forrige dagen så blir dette et supert sommer sett. 

Og så godt som jeg kjenner meg selv så blir det vel et nytt prosjekt å begynne på i morgen :) 

Ha en super duper hobby kveld/natt videre .