tirsdag 16. juli 2013

Marius mønster i lange baner :)

I tiden etter jeg kjøpte boken Marius strikk så har jeg fått litt dilla på dette mønstret. det er blitt laget en god del plagg og andre fornøyelser av det mønstret.

Jeg er IKKE lei dette mønstret så kommer til høsten til og lage litt mer luer og pulsvarmere i forskjellig varianter i Marius mønster.

Her er en liten oversikt over hva jeg har laget så langt . Har satt bildene sammen i en liten collage så det ikke blir så mye bilder nedover siden :)


 Øverste bilde har jeg strikket 4 luer. en baggy lue og 3 barneluer, en halv ferdig Poncho og Ipad trekk.

Dette bilde her har jeg strikket pulsvarmere,mobil sokk,og knestrømper

Her har jeg strikket : Sokker, duk og tunika :) 




Har og strikket et vognteppe til tantebarnet mitt i Oslo.

Har og en prøve på gryteklut , men ikke tatt noe bilde da den har vært i bruk og einer seg ikke på bilde:(