onsdag 31. juli 2013

Bolero i sirkel

Hei og god kveld alle lesere :)

Jeg begynte forrige uke på en bolero som jeg fant i boken jeg kjøpte som heter Hekling i sommersol av Olaug Kleppe.

Den boken anbefaler jeg til alle dere hekle gale der ute, den er kjempe fin. Du får kjøpt det på Adlibris

Men tilbake til boleroen:)
Jeg ble så hektet at jeg heklet den helt frem til ermehullene . Men så skulle vi til Stavern og da ble det ikke noe hekling når vi var på besøk.

men det klarer jeg fint :)

Var hjemme igjen på lørdag og da gikk heklenåla varm ;) menn så kom jeg et stykke og .

Så ble det liggende noen dager pga andre prioriteringer, men i går onsdag gikk det så det suste igjen. og i dag gjorde jeg siste sirkelen .
Ble fornøyd med den selv om den ble litt for stor :) Tror jeg må begynne og hekle en str mindre en hva jeg bruker. da blir det bra.

Garnet jeg har brukt er ;
Petunia 100% prima bomull.
                                                    Fargen er Perlerosa om jeg ikke tar helt feil.
                                                   
                                                         Her er boleroen i full utfall :)
                                                        Picot kanten
                                                       

                                                             Fronten på boleroen

Dette bilde viser boleroen med lang bak del 
                                                Bilde under viser kort bak del.
  Begge variantene er behagelige å bruke , Jeg valgte å ikke ha armer på denne,
Men det blir en til i en litt mer varme farger som skal få armer. Ikke helt bestemt meg for når den kommer men kanskje litt nærmere høsten. :)

Hva synes du / dere om resultatet ?




Fortsatt god kveld så blogges vi senere :)